بلاگ آل بلاگ آل .

بلاگ آل

دانلود رایگان کتاب صوتی و کتاب گاو بنفش

گاو بنفش یک کتاب بازاریابی است که در سال 2003 توسط ست گادین منتشر شد. گادین استدلال می کند که در بازاری که با محصولات و خدمات یکسان انباشته شده است، تنها راه موفقیت، خلق چیزی است که «قابل توجه» و «قابل توجه» باشد. او از استعاره «گاو بنفش» برای توصیف این ایده استفاده می کند: اگر در یک مزرعه گاو بنفش ببینید، به یاد می آورید، زیرا متفاوت است. به همین ترتیب، اگر یک کسب و کار یا محصولی را ایجاد کنید که قابل توجه باشد، توجه مردم را به خود جلب می کند و احتمال موفقیت شما بیشتر است.

گادین در کتاب خود توصیه می کند که برای ایجاد یک گاو بنفش، باید به دنبال راه هایی برای متمایز کردن خود از رقبا باشید. این می تواند به معنای ارائه یک محصول یا خدمات جدید و نوآورانه، یا اتخاذ یک رویکرد بازاریابی منحصر به فرد باشد. مهم این است که چیزی پیدا کنید که شما را از بقیه متمایز کند و باعث شود مردم به یاد شما بیفتند.

گاو بنفش یک کتاب مفید برای هر کسی است که به دنبال راه هایی برای بهبود بازاریابی خود است. این کتاب به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه می توانید از انبوه محصولات و خدمات یکسان متمایز شوید و توجه مردم را به خود جلب کنید.

در اینجا چند نکته از کتاب گاو بنفش برای کمک به شما در ایجاد یک گاو بنفش آورده شده است:

متفاوت باشید. تلاش کنید تا چیزی متفاوت از آنچه دیگران ارائه می دهند، ارائه دهید.
نوآور باشید. راه های جدید و نوآورانه برای ارائه محصول یا خدمات خود پیدا کنید.
خلاق باشید. از تخیل خود استفاده کنید و چیزی ایجاد کنید که مردم را شگفت زده کند.
صادق باشید. آنچه را که ارائه می دهید، صادقانه و واقعی باشد.
شجاع باشید. برای متفاوت بودن و ایستادن از جمعیت نترسید.
اگر این نکات را دنبال کنید، می توانید یک گاو بنفش ایجاد کنید که توجه مردم را به خود جلب کند و احتمال موفقیت شما را بیشتر کند.

در اینجا چند نمونه از گاوهای بنفش آورده شده است:

یخچال های فریزر مک دونالد که در رستوران های مک دونالد در فرانسه وجود دارد. این یخچال ها به گونه ای طراحی شده اند که مردم بتوانند غذای خود را به صورت خودکار سرو کنند و نیازی به انتظار در صف ندارند.
لپ تاپ های اپل که به دلیل طراحی زیبا و رابط کاربری کاربرپسند خود شناخته شده اند.
برنامه های تلفن همراه گوگل که به دلیل کارایی و قابلیت اطمینان خود شناخته شده اند.
اینها تنها چند نمونه از گاوهای بنفش هستند. اگر می خواهید کسب و کار خود را از بقیه متمایز کنید، باید به دنبال راه هایی برای ایجاد یک گاو بنفش باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۹:۳۳ توسط:بلاگ آل موضوع: نظرات (0)